Fórum o The Sims

Diskuzní fórum pro uživatele forum.thesims2.cz a ostatní fanoušky série The Sims.
 
PříjemPříjem  CalendarCalendar  FAQFAQ  HledatHledat  RegistraceRegistrace  Přihlášení  

Share | 
 

 Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze

Goto down 
Jdi na stránku : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AutorZpráva
Kolikokoli
Zlatý simík stavitel
Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 441
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   22/03/18, 11:09 pm

Snad nevadí, že tady použiji vytučněné písmo atd., jinak by to asi nebylo vůbec přehledné  Červenám se

RŮŽOVĚ POZNAČENÉ ZMĚNY

V roce 2020 jakýsi chlapík zmáčkl Velké červené tlačítko a započal atomovou válku. Povrch Země je nyní jedovatý a neobyvatelný.
Vy a vaši přátelé jste však měli naštěstí dost času na vyhledání úkrytu, a přežili jste tak prvotní dopady atomových bomb.
Teď však musíte vyčkat po 5 (nebo 10, pokud budete hrát HARDCORE MOD) generací v krytu, dokud Země nebude znovu obyvatelná. Možná uvidíte kolem vašeho bunkru procházet lidi, ale pozor, jsou to mutanti a když s nimi promluvíte, nakazíte se atomovou nemocí z radiace a váš Simík zemře.




Tato výzva byla inspirována seriálem The 100, kde je pod horou ukrytý komplex, a lidi z něj neměli žádný kontakt s lidmi (mutanty) venku.
Jediný kontakt s lidmi zvenčí může být navázán na jiné planetě nebo v Safe place, o kterém ještě budememe mluvit.

Můžete hrát lehčí variantu s 5 generacemi nebo těžší s 10 generacemi.

Pokud hrajete v TS4, tak musíte mít rozšíření Hurá do práce, kvůli mimozemské planetě Sixam

Pokud hrajete v TS3, bere se jako mimozemské místo budoucnost - s datadiskem Into the Future

Pokud hrajete v TS2, bere se jako mimozemské místo dovolenkové místo Three Lakes

Výjimka: pokud chcete tuto výzvu hrát a nemáte vhodné datadisky, tak si postavte nějaký pozemek jako "mimozemské místo" a to potom můžete navštěvovat.

Cíl: úspěšně vychovat 5 (10) generací Simíků až do fáze mladý dospělý

ZAČÁTEK

BUNKR
1. Může být na jakémkoliv pozemku v jakémkoli sousedství/světě, kromě mimozemských/futuristických
2. Můžete postavit svůj vlastní nebo si můžete pro TS4 stáhnout ten můj z Galerie (ID: Simkiim, jmenuje se Total Lockdown Bunker; je maxis only, ale budete potřebovat Hurá do práce, Rodičovství a Návštěva v lázních; s postupem hraní vidím pár problémů - pokud vám simíci nebudou chodit ze schodů, smažte truhlík u okna pod schody, pokud vám nebudou brát z lednice, smažte pult za lednicí, pak nastavte peníze podle dalších pravidel).
3. Můžete si také stáhnout "Safe place" z té samé Galerie, bude se hodit později. Safe place si můžete postavit i sami, jde jednoduše o větší bunkr či jinou uzavřenou oblast, která slouží jako komunitní pozemek a můžete ho mít ve svém světě a cestovat na něj.
4. Pokud máte TS4, nastavte jednu vlastnost pozemku jako Zónu častých otřesů, zbylé dvě můžete dát jaké chcete
     Doporučené vlastnosti pozemku: Vědecké doupě, Domácí studio, Penízkové víly, Skvělá půda, Soukromé bydlení
     Zakázané vlastnosti pozemku: Rychlý internet, Přírodní světlo, Osvěžující vánek, Proslunění, Skvělý výhled
     HARDCORE MÓD: Použijte vlastnosti Kletba, Fujky, Zlobiví skřítci, Zlá atmosféra, Strašidelno nebo Špína

VĚCI, KTERÉ NEMŮŽETE V KRYTU MÍT
1. Počítač
2. Televizi nebo rádio (více v "Zrušené zákazy")
3. Observatoř / dalekohled
4. Vesmírnou loď
5. Trofeje za zakoupení TS3 v TS4
6. Kostislavu

VĚCI, KTERÉ BYSTE MĚLI MÍT
1. Květináče, abyste mohli sázet rostliny (můžete si před uzavřením bunkru pořídit počítač a koupit 1 kolik chcete balíček semen, poté počítač vymažte), v TS2/TS3 můžete mít skleník, ale musí být uzavřený a musí se do něj chodit přímo z bunkru (tj. ne přes venek). Můžete pěstovat kolik chcete rostlin.
2. Cokoli, kde můžete trénovat všelijaké dovednosti (šachovnici, nástroje, knihovnu - ale nesmíte kupovat další knihy...). HLAVNĚ KUPTE V TS4 KLÁVESY, AŤ MŮŽETE POSLOUCHAT HUDBU, ABYSTE MOHLI SPLNIT CÍL 2. GENERACE!
3. Vybavení kuchyně - lednici, mikrovlnku, sporák atd.
4. Generátor červí díry pro TS4 - koupíte ho cheaty testingcheats onbb.ignoregameplayunlocksentitlement a bb.showhiddenobjects a následně musíte v režimu života držet shift a kliknout na Generátor a dát "vylepšení". Poté už můžete cestovat do mimozemského světa :)
Portál do budoucnosti pro TS3
Telefon pro TS2 - umístěte ho ke vchodu bunkru a používejte jenom na cestování na mimozemskou planetu (Three lakes) a Safe place
Teleportér v TS3 pro cestování do safe place (není nutné toto mít, ale bylo by to lepší)
5. Požární alarm (pouze u TS4 - ne ten se sprinklery)
6. Cokoli co získáte jako odměnu (např. v pozdějších generacích za práci a podobně)
7. Jedno WC a jednu sprchu NEBO vanu
8. Možno dětský tablet
9. Jeden kávovar NEBO jednu čajovou konvici
10. 6 spacích míst maximálně (např. můžete mít 2 manželské + 2 malé postele nebo jakkoli jinak, ale tak jak to postavíte, to zůstane - minimálně do dospělosti simíka z 2. generace). Postýlka pro mimino a batole se nepočítá. - POZOR! Nesmíte dokupovat/měnit, když se batole narodí! (viz bod č. 5 v sekci Základní pravidla)
11. Jednu sedačku + jakýkoli počet křesel atd. + jednu lavičku max.

ZAČÁTEČNÍ SIMÍCI
1. 4 nepříbuzní Simíci jakéhokoliv pohlaví (ale pamatuje, že musíte dělat děti :D) - vztah pouze Spolubydlící
2. Simíci musí být Mladí dospělí nebo dospělí / důchodci
3. Jeden ze Simíků musí mít v TS4 vlastnost Zlý nebo Vyšinutý.
     V TS2 místo Zlý/Vyšinutý dát aby byl co nejvíce Mrzutý.
    U TS3 místo Zlý/Vyšinutý dát Neurotický, Zlomyslný, Zle naladěný nebo Mrzutý.
4. Jeden ze Simíků (klidně ten samý) musí mít v TS4 vlastnost Miluje přírodu.
    V TS2 místo Miluje přírodu dát na maximum Společenský.
    V TS3 místo Miluje přírodu dát Milovník přírody
5. Ostatní můžou mít jakékoliv vlastnosti.
6. Můžete jim vytvořit mazlíčka nebo více mazlíčků, ale nezapomeňte, že můžete mít jenom 8 Simíků/mazlíčků v jedné domácnosti
7. HARDCORE MÓD: Použijte náhodný generátor vlastností, teprve poté změňte některou z vygenerovaných vlastností na výše zmíněné. Můžete použít například tento generátor: SIMSLEGACYCHALLENGE

PO UZAVŘENÍ KRYTU
1. Nemůžete si kupovat nové věci, měnit dveře nebo přestavovat zdi (rozšiřovat bunkr)
2. Zdi a podlahy můžete přebarvovat jak chcete (vždy se v takovém bunkru přece najde nějaká ta pixla s barvou :) )
3. Změňte peníze domácnosti na 100 simeleonů (v TS4 cheat "Money 100", musí být zapnutý testovací cheat - testingcheats on)
  V TS2 a TS3 je to cheat "familyFunds Jménodomácnosti 100".
4. Můžete prvně postavit bunkr a domácnost nastěhovat cheatem freerealestate, pak teprve změnit peníze na 100.

ZÁKLADNÍ PRAVIDLA
Představte si, že žijete v bunkru a nemůžete absolutně vůbec kontaktovat okolní svět. Země je toxická a všichni jsou mrtví. Ti, co nezemřeli, zmutovali. Pokud budete komunikovat s mutantem, zemřete (daný Simík se musí buď odstěhovat z bunkru nebo ho musíte zabít).

1. Nikdo nesmí mít práci (více u "Zrušené zákazy")
2. Délku života Simíka si můžeta nastavit jak chcete (myslete na to, že hrajete 5-10 generací, takže dlouhý lifespan asi není úplně dobrý nápad :) )
3. Neprodávejte nábytek za účelem zisku peněz. Pokud se vám nějaký kus nábytku nelíbí, tak ho smažte a následně nastavte finance tak, jak byly před smazáním (v TS4 cheat "Money X", kde X je původní částka, musí být zapnutý testovací cheat - "testingcheats on") - toto můžete udělat pouze v souladu s bodem 5. v této sekci!!!
4. Nemůžete opustit kryt, pouze v těchto třech případech:
          a) Pouze děti (když musí do školy, ale lépe použít nějaký mod, například MCCC tohle umí, který povolí, že děti nemusí do školy), ale nesmíte si dělat ve škole kamarády
           b) Když navštívíte Sixam (budoucnost v TS3) nebo Safe place (více v "Zrušené zákazy")
           c) 1x týdně (v pondělí, nebo kdy chodí účty) může jít jeden ze Simíků vybrat schránku
5. Pokaždé když Simík dosáhne věku mladý dospělý, tak můžete předělat bunkr - pouze přesouvání a přebarvování nábytku. Případně - výjimečně - můžete prodat a koupit věci v poměru 1:1 (tj. prodáte křeslo a následně si koupíte hezčí křeslo) - jediná výjimka je, že když dostavíte bunkr a zjistíte, že nějaké místo není přístupné nebo nejde používat, protože je blokované něčím jiným, v takovém případě můžete blokující předmět PŘESUNOUT někam jinam.
6. Peníze můžete vydělávat pouze prodáváním věcí z inventáře (obrazy, rostliny, kameny ze Sixamu a podobně).
7. Nesmíte využívat služby (chůva, služebná, dovoz pizzy atd.)
8. Nesmíte adoptovat zvířata ani děti (více v "Jak dělat děti" a "Zrušené zákazy")
9. Nesmíte si dělat děti s někým, kdo nežije v bunkru (více v "Jak dělat děti")
10. Nesmíte kupovat nové věci (např. lepší dřez/WC), ale můžete vylepšovat věci, a věci které nejdou upgradovat (např. postele) si můžete koupit nově - viz bod 5
11. Můžete kupovat odměny za aspiraci (v HARDCORE MÓDU nesmíte koupit nesmrtelnost ani věčné mládí) a odměny za práci.
12. Je zakázáno používat cheaty, které vám dávají výhodu (např. peníze atd.), můžete používat cheaty na stavbu (bb.moveobjects on) nebo na úpravu v CAS a podobně.
13. Aspirace Simíků v průběhu hraní můžete měnit jak chcete. Nemusíte dokončit jednu, abyste mohli začít další.
14. Pokud někdo zemře, musí jeho urna zůstat v bunkru.
15. Neoživujte mrtvé Simíky.
16. Používejte náhodný generátor vlastností pro všechny děti, existuje i mód, který dětem přiřadí náhodné vlastnosti.
17. UDÁLOSTI!!! (více v "Zrušené zákazy")

JAK DĚLAT DĚTI
Jsou jenom 2 (4) způsoby, jak dělat děti, nebo si vzít někoho mimo bunkr (kromě první a druhé generace). Nemůžete si vzít nikoho ze svého "světa". Můžete si vzít někoho z jiné planety (Sixam) nebo budoucnosti.
1. Mimozemšťani: Navštivte Sixam / budoucnost a vemte si někoho z místních, můžete s nimi mít děti
 V TS2 a TS3 preferujeme jakékoli podivně vypadajíc nadpřirozené bytosti (mimo nesmrtelných z TS3)
2. Incest: Sims rozpoznává jenom 3 kroky příbuznosti, tj. děti bratranců se už můžou vzít, stejně tak praprarodič si může vzít pravnouče.
3. HARDCORE MÓD: V 5., 7. a 9. generaci můžete adoptovat batole nebo dítě (ne mimino), ale musíte ho upravit v CAS, aby vypadalo zmutovaně (více u jednotlivých generací).
4. Událost

ZRUŠENÉ ZÁKAZY & GENERAČNÍ CÍLE & UDÁLOSTI

1. GENERACE

Tato generace uzavřela bunkr
CÍL: Vychovat nejméně dva potomky do dospělosti

UDÁLOST: Pokaždé, co Simík z 1. generace zestárne do důchodového věku, hoďte šestistěnnou kostkou a vyberte dle výsledku:
       1-2: "Sakra, nadýchal jsem se toxického vzduchu. Tohle moje plíce nedají!" (Simík zemře, zabijte ho nebo odstěhujte, oboje se počítá do bodů - vysvětleno na konci - jako Mrtvý Simík)
       3-4: "Sakra, nadýchal jsem se toxického vzduchu. Cítím nějakou divnou změnu!" (Změňte Simíka v CAS aby vypadal zmutovaně - jiná barva pleti, jizvy a podobně)
       5-6: "Sakra, málem jsem se nadýchal toxického vzduchu. Příště musím být opatrnější!" (nic se neděje)

2. GENERACE (po dosažení věku mladý dospělý prvního Simíka z 2. generace)

Můžete navštěvovat Sixam / budoucnost a dělat tam, co chcete (rybaření, sběr čehokoli, vytváření přátel atd.)
Můžete navštěvovat Safe place, nemůžete si vzít nikoho, koho tam potkáte ani s nimi mít děti, ale můžete vytvářet přátelství.
CÍL: Vlastnit generátor červích děr (TS4) / Mít portál do budoucnosti (TS3) / Telefon (TS2), počítá se za splněné, i když tento předmět koupíte při stavbě bunkru
BONUSOVÝ CÍL PRO HARDCORE MÓD: Někdo z domácnosti musí splnit aspiraci Hudebního génia (TS4), celoživotní přání Mistr umění (TS3) nebo mít na maximum hudební dovednost (TS2)

UDÁLOST: Pokaždé když Simík z druhé generace dosáhne věku mladý dospělý, hoďte šestistěnnou kostkou:
      1-2: "Co je tohle vůbec za místo?" (Změňte jednu z vlastností pozemku - kromě Zóny otřesů - na Fujky)
      3-5: "Divně se tu žije." (Nic se neděje)
      6: "Konečně jsem našel to prokleté nastavení!" (Můžete změnit všechny vlastnosti pozemku na co chcete)

3. GENERACE (po dosažení věku mladý dospělý prvního Simíka ze 3. generace)

Objevili jste tajnou místnost. Tajná místnost je propojená s povrchem a můžete nyní přijímat signál ze satelitů, které stále krouží kolem Země. Našli jste (=můžete zakoupit) televizi a rádio.
Můžete navštěvovat Safe place, nemůžete si vzít nikoho, koho tam potkáte ani s nimi mít děti, ale můžete vytvářet přátelství.
CÍL: Mít v rodině potomka mimozemšťana (v případě TS2 a TS3 "mimozemšťana")
UPŘESNĚNÍ PRO HARDCORE MÓD: Zatím jste neobjevili tajnou místnost s televizí a rádiem

UDÁLOST: Poté, co první simík z 3. generace dosáhne věku mladý dospělý (tj. zároveň s objevením tajné místnosti) hoďte šestistěnnou kostkou:
      1-2: "Sakra! Ten mimozemšťan mě okradl!" (Nastavte finance domácnosti na 0)
      3-4: "Sakra! Ten mimozemšťan mě chtěl okrást! Myslím, že se mu to i částečně podařilo!" (Nastavte finance domácnosti na polovinu toho, co máte teď)
      5: "Sakra! Ten mimozemšťan mě chtěl ukrást. Naštěstí jsem tomu včas zabránil!" (Nic se neděje)
      6: "Jackpot! Našel jsem nějaké peníze!" (Přidejte si 1000 simeleonů)

4. GENERACE (po dosažení věku mladý dospělý prvního Simíka ze 4. generace)

Jeden z vašich Simíků může mít práci. Povolené jsou práce technické a takové, kde není zapotřebí komunikace s ostatními Simíky. Povolené práce v TS4 - Kulinář, Technický guru, Vědec, Astronaut, Doktor, Tajný agent, Zločinec, Spisovatel, Malíř; U TS3: Armáda, Kulinář, Lékař, Vědec, Zločinec, Vývojář her, Astronom, Robotická aréna, jakékoliv nezávislé pracování; U TS2: Zločinec, Pohostinství, Policie, Armáda, Zdravotnictví, Věda, Umělec, Přírodní vědec
UPŘESNĚNÍ PRO HARDCORE MÓD: Simíci zatím nemůžou pracovat vůbec
Se svým Simíkem nesmíte chodit na pracoviště (u aktivních zaměstnání).
Objevili jste tajnou místnost (=můžete zakoupit) s televizí a rádiem.
CÍL: Jeden z vašich Simíků musí splnit nejméně 2 různé aspirace (u TS2 4 různé dovednosti, u TS3 2 Simíci musí splnit své celoživotní přání)
UPŘESNĚNÍ PRO HARDCORE MÓD: Nemusíte zatím plnit 2 různé aspirace (u TS2 4 různé dovednosti, u TS3 2 Simíci musí splnit své celoživotní přání)
HARDCORE MÓD: Můžete adoptovat batole nebo dítě (ne mimino), ale upravte je v CAS, aby vypadalo HODNĚ zmutovaně. V TS2 můžete vytvořit mimozemské dítě v CAS a přidat ho do rodiny.

UDÁLOST: Poté, co první simík ze 4. generace dosáhne věku mladý dospělý (tj. zároveň s objevením tajné místnosti, pokud hrajete Hardcore mód) hoďte šestistěnnou kostkou:
       1-2: "Ajajaj, je to ztracené. Ty věci tady byly příliš dlouho." (Smažte televizi a rádio)
       3-4: "Hm... vypadá to, že ne vše funguje, jak má." (Vyberte si buď televizi nebo rádio, to druhé smažte)
       5: "Všechno funguje." (Nic se neděje)
       6: "Paráda! Je tady ještě něco!" (Můžete zakoupit počítač, můžete chatovat, psát, hrát hra a podobně, ale nesmíte přes něj nic nakupovat)

5. GENERACE (po dosažení věku mladý dospělý prvního Simíka z 5. generace)

UDÁLOST PRO TY, CO HRAJÍ LEHČÍ VARIANTU: Poté, co první simík z 5. generace dosáhne věku mladý dospělý hoďte šestistěnnou kostkou:
       1: "Kdepak, vzduch ještě není bezpečný." (Prohráli jste, pokud chcete, můžete pokračovat s Hardcode modem, děje se i událost pro HC mod pro tuto generaci)
       2-6: "Jsme volní!!!" (VYHRÁLI JSTE HRU! MŮŽETE OPUSTIT BUNKR A SPOČÍTAT BODY)

UDÁLOST PRO TY, CO HRAJÍ TĚŽŠÍ VARIANTU: Poté, co první simík z 5. generace dosáhne věku mladý dospělý hoďte šestistěnnou kostkou:
       1: "Safe place? To místo už je dávno ztracené..." (Odteď nemůžete navštěvovat Safe place, ale pokaždé, když někdo dosáhne věku mladý dospělý, můžete zkusit hod kostkou znovu)
       2-4: "Safe place? To zní dobře, ale myslím, že tam teď chvilku nemůžeme." (Safe place můžete znovu navštívit až další Simík dosáhne věku mladý dospělý)
       5: "Safe place zní dobře." (Nic se neděje, můžete dále navštěvovat Safe place)
       6: "Safe place? Spíš Sexy place!" (Jedna z vašich - jakýkoliv - Siminek může mít nemanželské dítě s někým, s kým se bude milovat na pozemku Safe place. Nemůže si daného Simíka vzít, ale může nést jeho sémě)

6. GENERACE - teď už jen Hardcore mód (po dosažení věku mladý dospělý prvního Simíka z 6. generace)
Jeden z vašich Simílů může mít práci. Povolené práce v TS4 - Kulinář, Technický guru, Vědec, Astronaut, Doktor, Tajný agent, Zločinec, Spisovatel, Malíř; U TS3: Armáda, Kulinář, Lékař, Vědec, Zločinec, Vývojář her, Astronom, Robotická aréna, jakékoliv nezávislé pracování; U TS2: Zločinec, Pohostinství, Policie, Armáda, Zdravotnictví, Věda, Umělec, Přírodní vědec
Nemůžete s daným Simíkem chodit do práce (aktivní zaměstnání).
CÍL: Jeden z vašich Simíků musí splnit aspoň 2 různé aspirace (u TS2 4 různé dovednosti, u TS3 2 Simíci musí splnit své celoživotní přání).

UDÁLOST: Pokaždé když Simík z 5. generace zestárne do důchodového věku, hoďte šestistěnnou kostkou:
       1-2: "Sakra, nadýchal jsem se toxického vzduchu. Tohle moje plíce nedají!" (Simík zemře, zabijte ho nebo odstěhujte, oboje se počítá do bodů - vysvětleno na konci - jako Mrtvý Simík)
       3-4: "Sakra, nadýchal jsem se toxického vzduchu. Cítím nějakou divnou změnu!" (Změňte Simíka v CAS aby vypadal zmutovaně - jiná barva pleti, jizvy a podobně)
       5-6: "Sakra, málem jsem se nadýchal toxického vzduchu. Příště musím být opatrnější!" (nic se neděje)

7. GENERACE - teď už jen Hardcore mód (po dosažení věku mladý dospělý prvního Simíka z 7. generace)

Můžete adoptovat batole nebo dítě (ne mimino), ale upravte je v CAS, aby vypadali STŘEDNĚ zmutovaně.

UDÁLOST: Poté, co první Simík ze 7. generace dosáhne věku mladý dospělý, hoďte šestistěnnou kostkou:
      1-2: "Sakra! Ten mimozemšťan mě okradl!" (Nastavte finance domácnosti na 0)
      3-4: "Sakra! Ten mimozemšťan mě chtěl okrást! Myslím, že se mu to i částečně podařilo!" (Nastavte finance domácnosti na polovinu toho, co máte teď)
      5: "Sakra! Ten mimozemšťan mě chtěl ukrást. Naštěstí jsem tomu včas zabránil!" (Nic se neděje)
      6: "Jackpot! Našel jsem nějaké peníze!" (Přidejte si 1000 simeleonů)

8. GENERACE - teď už jen Hardcore mód (po dosažení věku mladý dospělý prvního Simíka z 8. generace)
Dva z vašich Simíků (včetně toho z 6. generace) můžou mít práci. Povolené práce v TS4 - Kulinář, Technický guru, Vědec, Astronaut, Doktor, Tajný agent, Zločinec, Spisovatel, Malíř; U TS3: Armáda, Kulinář, Lékař, Vědec, Zločinec, Vývojář her, Astronom, Robotická aréna, jakékoliv nezávislé pracování; U TS2: Zločinec, Pohostinství, Policie, Armáda, Zdravotnictví, Věda, Umělec, Přírodní vědec
CÍL: Jeden z vašich Simíků musí splnit aspiraci Superrodič v TS4. V TS3 musí splnit celoživotní přání Superpopularita a v TS2 se musí jeden ze Simíků spřátelit s 20 simíky.

UDÁLOST: Poté, co první Simík z 8. generace dosáhne věku mladý dospělý, hoďte šestistěnnou kostkou:
      1-2: "Zvířátka mám rád." (Zabijte nebo dejte k adopci jakékoliv zvíře, které máte - pokud nějaké máte)
      3-5: "Mám rád zvířátka." (Nic se neděje)
      6: "Zvířátka? Ty miluju!" (Můžete adoptovat jedno zvíře, pokud chcete)

9. GENERACE - teď už jen Hardcore mód (po dosažení věku mladý dospělý prvního Simíka z 9. generace)

Můžete adoptovat batole nebo dítě (ne mimino), ale upravte je v CAS, aby vypadali TROCHU zmutovaně.
CÍL: jeden z vašich Simíků musí splnit aspiraci Veřejný nepřítel (nepřátelit se můžete s cizími Simíky v Safe place / Sixamu, abyste si nemuseli znepřátelit rodinu) v TS3 musí splnit celoživotní přání Šachová legenda a v TS2 musí mít Logiku na maximum.

UDÁLOST: Poté, co první Simík z 9. generace dosáhne věku mladý dospělý, hoďte šestistěnnou kostkou:
      1-2: "Co? Já nic, já muzikant!" (Jeden z vašich Simíků, který má práci, je vyhozen. Můžete jemu nebo jinému Simíkovi najít jinou práci)
      3-6: "Málem mi na to přišli..." (Nic se neděje)

10. GENERACE - teď už jen Hardcore mód (po dosažení věku mladý dospělý prvního Simíka z 10. generace)

UDÁLOST: Poté, co první simík z 10. generace dosáhne věku mladý dospělý hoďte šestistěnnou kostkou:
       1: "Kdepak, vzduch ještě není bezpečný." (Prohráli jste)
       2-6: "Jsme volní!!!" (VYHRÁLI JSTE HRU! MŮŽETE OPUSTIT BUNKR A SPOČÍTAT BODY)

BODY
Hardcore mód - 10 bodů za dokončení
Lehčí mód - 5 bodů za dokončení
Splněný cíl - 50 bodů
Nesplněný cíl - mínus 50 bodů
Každý Simík, který dosáhnul věku mladý dospělý - 10 bodů za každého (4 zakládající Simíci se nepočítají)
Dokončená dovednost na maximum - 5 bodů za každou u každého Simíka
Dokončená unikátní dovednost na maximum - 20 bodů za každou (jakákoli poprvé splněná dovednost - pokud dovednost splníte poprvé, počítají se všichni Simíci, pokud Simík z první generace bude mít na maximum Vaření, dostane 20 bodů za tuto dovednost, pokud Simík z 2. generace bude mít na maximum vaření a zpívání, dostane za vaření 5 bodů, ale za zpívání 20 bodů)
Dokončená kariéra na maximum - 50 bodů (maximálně tedy 100 bodů u hardcore modu)
Mimozemšťan v rodině - 5 bodů za každého (potomci mimozemšťanů se počítají jako mimozemšťani pouze pokud mají speciální schopnosti mimozemšťanů)
Za každých 10 000 simeleonů na konci hry - 10 bodů
Mrtví Simíci (Simíci, kteří zemřeli v bunkru, jakoukoliv smrtí) - odečtěte si 5 bodů za každého
Zmutovaní Simíci  - mínus 10 bodů za každého
Dokončená aspirace v TS4 / Celoživotní přání v TS3 - 20 bodů
Dokončené jakékoliv celoživotní přání v TS2 - 30 bodů
Dokončená cílová aspirace (Hudební génius (TS4)/Mistr umění (TS3)/Hudební dovednost na max (TS2); Veřejný nepřítel (TS4)/Šachová legenda (TS3)/Logika na max (TS2); Superrodič (TS4)/Superpopularita (TS3)/ Spřátelit se s 20 simíky - 30 bodů za každou
Adopce (v hardcore módu) - odečtěte si 5 bodů za každou adopci (maximálně tedy 15 bodů)
Pokud jste skončili s následujícími vlastnostmi pozemku: Zóna otřesů, Kletba, Fujky, Zlobiví skřítci, Zlá atmosféra, Strašidelno, Špína - 5 bodů za každou z těchto vlastností (maximálně tedy 15 bodů)

TABULKA NA HODNOCENÍ

Tak snad se vám tahle výzva zalíbí :)[/b]


Naposledy upravil Kolikokoli dne 13/05/18, 02:51 pm, celkově upraveno 21 krát
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
Fidgety
Admin - Zlatý simík stavitel
Admin - Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 649
Join date : 10. 10. 17

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   23/03/18, 11:32 am

Zalíbila, zalíbila Mrkající *THUMBS UP*  Já si na ni ten čas snad budu muset udělat, zvlášť pokud to pojmeme jako novou formu soutěže Vysmátý

_________________
RODOKMEN k Historii jednoho rodu ---- MOJE BODOVÁNÍ k Výzvě Apokalypsa
Můj blog: Fidgety a její simíci ---- Moje FB stránka: FidgetySims
A něco úplně o něčem jiném, než jsou simíci: Háčkovaná a jiná (s)tvoření
Návrat nahoru Goto down
https://fidgetysims.blogspot.com/
Ludmila
Mistr soutěží
Mistr soutěží
avatar

Poèet pøíspìvkù : 629
Join date : 10. 11. 17
Location : poblíž Olomouce

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   23/03/18, 10:28 pm

Jak už jsem psala jinde, bunkr i výzva vypadají dost dobře, muselo to dát hodně práce, tohle všechno vymyslet *THUMBS UP* Jen se obávám, že v TS2 asi celá pravidla výzvy nepůjdou splnit - např. neexistující vlastnosti pozemků, teleportace či návštěva budoucnosti, špatné vlastnosti Simíků, pěstování rostlin v květináčích ... *SORRY* Ale od toho je to výzva, aby se to člověk pokusil nějakým způsobem splichtit, já se o to rozhodně pokusím Mrkající
A mimochodem, při téhle příležitosti jsem si vzpomněla na Knigu, která přispívala na staré fórum, ta taky páchala nějakou výzvu se Simíky - museli žít ve stylu Amishů, tedy bez jakýchkoliv moderních výdobytků, to bylo taky docela zajímavé. Pamatuje si to ještě někdo ?
Návrat nahoru Goto down
Kolikokoli
Zlatý simík stavitel
Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 441
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   24/03/18, 08:41 am

@Ludmila napsal:
Jak už jsem psala jinde, bunkr i výzva vypadají dost dobře, muselo to dát hodně práce, tohle všechno vymyslet *THUMBS UP*  Jen se obávám, že v TS2 asi celá pravidla výzvy nepůjdou splnit - např. neexistující vlastnosti pozemků, teleportace či návštěva budoucnosti, špatné vlastnosti Simíků, pěstování rostlin v květináčích ... *SORRY*  Ale od toho je to výzva, aby se to člověk pokusil nějakým způsobem splichtit, já se o to rozhodně pokusím Mrkající
A mimochodem, při téhle příležitosti jsem si vzpomněla na Knigu, která přispívala na staré fórum, ta taky páchala nějakou výzvu se Simíky - museli žít ve stylu Amishů, tedy bez jakýchkoliv moderních výdobytků, to bylo taky docela zajímavé. Pamatuje si to ještě někdo ?
Cestování na mimozemskou planetu: No, to by se asi právě muselo nějak vymyslet. V TS2 by se třeba povolilo jako mimozemské místo dovolenkové místo (Three Lakes např.). V TS4 taky nejde cestovat do budoucnosti, ale je tam možnost cestovat na jinou planetu. V TS3 není možnost cestovat na jinou planetu, ale je tam možnost cestovat do budoucnosti.
Vlastnosti pozemků nejsou tak důležité.
Povolená povolání v pozdějších generacích by bylo: Zločinec, Pohostinství, Policie, Armáda, Zdravotnictví, Věda, Umělec, Přírodní vědec.
U TS3: Armáda, Kulinář, Lékař, Vědec, Zločinec, Vývojář her, Astronom, Robotická aréna, jakékoliv nezávislé pracování
U vlastností místo Zlý/Vyšinutý dát aby byl co nejvíce Mrzutý, a místo Miluje přírodu dát na maximum Společenský.
U TS3 místo Zlý/Vyšinutý dát Neurotický, Zlomyslný, Zle naladěný nebo Mrzutý, a místo Miluje přírodu dát Milovník přírody
Zahradničení je v TS4 lehký způsob jak vydělat simeleony. Jednoduše místo toho budete víc malovat nebo vyrábět nějaké jiné produkty :)
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
Ludmila
Mistr soutěží
Mistr soutěží
avatar

Poèet pøíspìvkù : 629
Join date : 10. 11. 17
Location : poblíž Olomouce

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   24/03/18, 11:09 am

Ještě se zeptám - takový ten stromeček, co se na něm dají v TS2 pěstovat peníze, by se asi nedal používat, že ?
Návrat nahoru Goto down
soarka
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 227
Join date : 19. 02. 18
Location : Praha

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   24/03/18, 11:17 am

Jen dotaz - plnit lednici předpokládám jen z vlastních zdrojů potravy? Jakože můžeme mít skleník a pěstovat alespoň zeleninu?
Návrat nahoru Goto down
Kolikokoli
Zlatý simík stavitel
Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 441
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   24/03/18, 12:13 pm

@soarka napsal:
Jen dotaz - plnit lednici předpokládám jen z vlastních zdrojů potravy? Jakože můžeme mít skleník a pěstovat alespoň zeleninu?
Tohle nevím, protože v TS4 máš lednici plnou pořád a to jídlo do ní nekupuješ. Respektive, když něco vaříš, tak ti to vezme prachy. Takže tohle bych nechala na každém z hráčů. Samozřejmě je lepší vařit pouze z vlastních zdrojů. V TS4 se to ale dost blbě hlídá, takže za to mínusové body nebo tak něco, nebudou.
Skleník můžeš mít, pokud ale bude v podzemí, ne na povrchu. Nebo ten skleník musíš postavit tak, aby byl celý uzavřený a nechodilo se do něj zvenčí, tj. bude k němu pouze přístup zevnitř z bunkru.
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
Kolikokoli
Zlatý simík stavitel
Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 441
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   24/03/18, 12:17 pm

@Ludmila napsal:
Ještě se zeptám - takový ten stromeček, co se na něm dají v TS2 pěstovat peníze, by se asi nedal používat, že ?
Pokud si vypracuješ zahradničení a poctivou prací to semínko najdeš, tak klidně můžeš mít penězostrom. Ale nemůžeš ho pěstovat na povrchu (i když je to vlastní pozemek - jedině výše zmíněný uzavřený skleník, do kterého bude přístup pouze zevnitř).
Tak jako v TS4 platí limit na 5 květináčů, tak tady platí limit na 5 jednotlivých rostlin/stromů.
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
Ludmila
Mistr soutěží
Mistr soutěží
avatar

Poèet pøíspìvkù : 629
Join date : 10. 11. 17
Location : poblíž Olomouce

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   24/03/18, 12:44 pm

Tak v TS2 ten stromeček s penězi nemá nic společného se zahradničením, je to nějaká odměna za aspiraci či něco takového, klidně ho lze mít uvnitř a těch peněz na něm zase tolik neroste Mrkající
Návrat nahoru Goto down
Kolikokoli
Zlatý simík stavitel
Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 441
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   24/03/18, 12:51 pm

@Ludmila napsal:
Tak v TS2 ten stromeček s penězi nemá nic společného se zahradničením, je to nějaká odměna za aspiraci či něco takového, klidně ho lze mít uvnitř a těch peněz na něm zase tolik neroste Mrkající
Aha, no tak vidíš. V TS3 byl vlastně ten, co si ho můžeš vypěstovat.
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
Lucisab
Bronzový simík stavitel
Bronzový simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 569
Join date : 11. 12. 17

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   24/03/18, 05:13 pm

@Ludmila napsal:
Jak už jsem psala jinde, bunkr i výzva vypadají dost dobře, muselo to dát hodně práce, tohle všechno vymyslet *THUMBS UP*  Jen se obávám, že v TS2 asi celá pravidla výzvy nepůjdou splnit - např. neexistující vlastnosti pozemků, teleportace či návštěva budoucnosti, špatné vlastnosti Simíků, pěstování rostlin v květináčích ... *SORRY*  Ale od toho je to výzva, aby se to člověk pokusil nějakým způsobem splichtit, já se o to rozhodně pokusím Mrkající
A mimochodem, při téhle příležitosti jsem si vzpomněla na Knigu, která přispívala na staré fórum, ta taky páchala nějakou výzvu se Simíky - museli žít ve stylu Amishů, tedy bez jakýchkoliv moderních výdobytků, to bylo taky docela zajímavé. Pamatuje si to ještě někdo ?

Tu výzvu si trochu pamatuji Úsměv vlastně jsem podle ní docela dlouho jela ve své rodokmenové rodince (dokud mě nepřestalo bavit pěstovat, nosit dlouhé šaty a taky dokud mě neunavilo to, že nemůžu jezdit na dovolenou Vysmátý no vlastně bylo toho víc Vysmátý ), je pravda, že jsem si to tenkrát jen trochu upravila a dodala jsme si tam i nějaké svoje prvky Mrkající až bychom dokončili ten bunkr tak bych to klidně mohla zkusit sepsat kdyby byl zájem Mrkající

Jinak ten bunkr vypadá fakt moc zajímavě Úsměv ale simorosti by asi povolení nebyli? (jako jiný druh mimozemšťanů Vysmátý ) Myslím to hlavně kvůli nedostatku mimozemšťanů v TS2, nejvíc jich je akorát v Podivíně, jinak v každém sousedství jsou vždy po dvou (jeden opylovací technik a jedna mimozemšťanka na vysoké)
Návrat nahoru Goto down
Kolikokoli
Zlatý simík stavitel
Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 441
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   25/03/18, 12:18 am

@Lucisab napsal:
Jinak ten bunkr vypadá fakt moc zajímavě Úsměv ale simorosti by asi povolení nebyli? (jako jiný druh mimozemšťanů Vysmátý ) Myslím to hlavně kvůli nedostatku mimozemšťanů v TS2, nejvíc jich je akorát v Podivíně, jinak v každém sousedství jsou vždy po dvou (jeden opylovací technik a jedna mimozemšťanka na vysoké)
Jo, to je super, to klidně může být *BRAVO* . Jde tam čistě o to, aby "mimozemšťani" byli třeba modří nebo zelení, ještě lépe, když to budou nadpřirozené bytosti (ale ne nesmrtelné nebo dlouhožijící - víly/upíři atd.). A "mutanti" (adoptované děti v případě, že hrajete těžší verzi), aby měli divné oči, jizvy, třeba i červenou pleť, velké uši a podobně.
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
Hellohello
Zlatý simík stavitel
Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 529
Join date : 21. 11. 17
Location : Ostrava

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   25/03/18, 05:41 am

Tohle je perfektní! Musím si to pořádně promyslet, jdu si ty pravidla vytisknout Úsměv
Kolikokoli - díky za zodpovězení tolik otázek Úsměv

Už teď se raději zeptám k těm postelím - po celou dobu jsou jen 4 spací místa? Takže např. začínám se 4 simy (2 manželské postele) - každý pár bude mít 1 dítě - takže přidám 2 postýlky pro batolata (tím pádem vlastně 6 míst na spaní, dokud jsou děti batolata). Co až mi tyto batolata vyrostou ve školní děti - to asi nesmím přidat postel? Pořád můžu mít jen ty 2 manželské postele? Takže děti nebudou mít kde spát. Maximálně jeden z nich na sedačce, ale to je takový nic moc spánek a asi mi tam časem někdo umře únavou. Nebo možná jen špatně chápu tohle pravidlo? Úsměv
Návrat nahoru Goto down
http://www.modthesims.info/member.php?u=1113201
soarka
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 227
Join date : 19. 02. 18
Location : Praha

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   25/03/18, 08:36 am

Hellohello to me taky napadlo. Protoze potrebuju alespon 4 deti a na to nemam pak postele. Takze budu menit pak nabytek za nabytek ktery je treba. Kreslo za postel. Pockam az batolata budou deti a znovu simky otehotnim. Holt tam budou takove vekove rozdily no Vysmátý
Návrat nahoru Goto down
Kolikokoli
Zlatý simík stavitel
Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 441
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   25/03/18, 08:37 am

@Hellohello napsal:
Tohle je perfektní! Musím si to pořádně promyslet, jdu si ty pravidla vytisknout Úsměv
Kolikokoli - díky za zodpovězení tolik otázek Úsměv

Už teď se raději zeptám k těm postelím - po celou dobu jsou jen 4 spací místa? Takže např. začínám se 4 simy (2 manželské postele) -  každý pár bude mít 1 dítě - takže přidám 2 postýlky pro batolata (tím pádem vlastně 6 míst na spaní, dokud jsou děti  batolata). Co až mi tyto batolata vyrostou ve školní děti - to asi nesmím přidat postel? Pořád můžu mít jen ty 2 manželské postele? Takže děti nebudou mít kde spát. Maximálně jeden z nich na sedačce, ale to je takový nic moc spánek a asi mi tam časem někdo umře únavou. Nebo možná jen špatně chápu tohle pravidlo? Úsměv
Ten bunkr bude takový, jaký ho postavíš. Nemůžeš tam nic měnit, stejně jako v reálném bunkru. Tj. jenom 4 spací místa DOHROMADY. Doporučuji - 1 manželská postel, 1 postel pro batolata a 2 jednolůžka, pokud však nehrajete TS4, tam bych asi doporučila 1 manželskou postel a 3 jednolůžka, protože batolata můžou spát třeba v křesle (např. v takovém tom malém dětském zvířecím křesílku). Spát se může i na sedačce (je povolená jenom 1, ale pokud budete dělat něco jako "zahrádku" jak mám já, tak tam můžete přidat ještě lavičku). Jde o to tu hru "opepřit". Také je povolený pouze 1 kávovar. Všechno je to v pravidlech. I případná změna nábytku. Jediné, co bych povolila dokupovat od uzavření bunkru (nepočítám odměny za aspiraci nebo práci, ty se můžou normálně přidávat do bunkru, když danou aspiraci/práci splníte) jsou dekorace (kytky, obrazy, blbinky na poličkách atd.) + jak je v pravidlech zmíněno, můžete přebarvovat zdi (ale ne je bourat) + jediná možnost stavby ve chvíli, kdy Simík dosáhne věku mladý dospělý (jakýkoli Simík), tak můžete prodat/koupit nábytek v poměru 1:1 (tj. prodáte sedačku a koupíte si jinou sedačku, prodáte stůl, koupíte si jiný stůl atd.). Přesouvat zakoupený nábytek v rámci bunkru můžete jak chcete.
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
soarka
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 227
Join date : 19. 02. 18
Location : Praha

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   25/03/18, 08:39 am

Do prkynka to bude tezke Vysmátý v TS2 prave mimina a batolata muzou byt jen v te postylce. Proto nemuzeme plodit dalsi deti kdyz neodrostou Smutný
Návrat nahoru Goto down
Kolikokoli
Zlatý simík stavitel
Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 441
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   25/03/18, 08:40 am

@soarka napsal:
Hellohello to me taky napadlo. Protoze potrebuju alespon 4 deti a na to nemam pak postele. Takze budu menit pak nabytek za nabytek ktery je treba. Kreslo za postel. Pockam az batolata budou deti a znovu simky otehotnim. Holt tam budou takove vekove rozdily no Vysmátý
Nemůžeš měnit křeslo za postel. Můžeš měnit křeslo za křeslo. Případně teda můžeš vyměnit dvoulůžko za dvě jednolůžka, to bych asi dovolila (ale opět - měnit nábytek se může jenom ve chvíli, kdy Simík zestárne z teena na mladého dospělého).

A potřebuješ 2 děti.
První budou 4 nepříbuzní simíci. Ti se zpárují a vzniknou 2 páry. Ty budou mít každý jedno dítě, ty děti se vezmou a budou mít 1 dítě. Toto dítě už je 3. generace a bude muset cestovat na jinou planetu/budoucnost/ThreeLakes? v TS2 a bude si muset vzít a mít dítě s mimozemšťanem... V tu dobu budou původní Simíci už staříci, takže postele se brzo uvolní.
Prozatím se budou střídat.
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
soarka
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 227
Join date : 19. 02. 18
Location : Praha

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   25/03/18, 08:42 am

Aha dobre to je lepsi Úsměv
Návrat nahoru Goto down
Kolikokoli
Zlatý simík stavitel
Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 441
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   25/03/18, 08:45 am

@soarka napsal:
Do prkynka to bude tezke Vysmátý v TS2 prave mimina a batolata muzou byt jen v te postylce. Proto nemuzeme plodit dalsi deti kdyz neodrostou Smutný
Zagooglila jsem. Nedošlo mi, že postýlka pro batolata = postýlka pro mimina.
V tom případě měním pravidlo - můžete mít 5 spacích míst, včetně postýlek pro batolata + 1 sofa + 1 lavička. V jakékoli kombinaci. 1 manželská postel, 2 dvojlůžka, 1 postel pro batolata například. Opět - měnit můžete, až vám Simík doroste do věku mladý dospělý.
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
soarka
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 227
Join date : 19. 02. 18
Location : Praha

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   25/03/18, 08:46 am

Dekuju Úsměv
Návrat nahoru Goto down
Kolikokoli
Zlatý simík stavitel
Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 441
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   25/03/18, 08:48 am

@soarka napsal:
Dekuju Úsměv
Jasné :). Ale ty moje pravidla jsou právě ještě příliš mírná. Obvykle jsou povolená tak 3 spací místa maximálně :D. Tam totiž JDE o to, že ti mají poumírat a ty prohraješ, a je na tobě, jak je prostřídáš a jak zařídíš, aby to dali :D.
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
soarka
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 227
Join date : 19. 02. 18
Location : Praha

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   25/03/18, 08:52 am

Jeste mi rekni, kdyz 4. generace bude s mimozemstanem, jak udelam pak 5. generaci? S kym 4. generace udela dite?
Návrat nahoru Goto down
Kolikokoli
Zlatý simík stavitel
Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 441
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   25/03/18, 08:55 am

@soarka napsal:
Jeste mi rekni, kdyz 4. generace bude s mimozemstanem, jak udelam pak 5. generaci? S kym 4. generace udela dite?

Pořád platí tento odstavec:

JAK DĚLAT DĚTI
Jsou jenom 2 (4) způsoby, jak dělat děti, nebo si vzít někoho mimo bunkr (kromě první a druhé generace). Nemůžete si vzít nikoho ze svého "světa". Můžete si vzít někoho z jiné planety (Sixam) nebo budoucnosti.
1. Mimozemšťani: Navštivte Sixam / budoucnost a vemte si někoho z místních, můžete s nimi mít děti
2. Incest: Sims rozpoznává jenom 3 kroky příbuznosti, tj. děti bratranců se už můžou vzít, stejně tak praprarodič si může vzít pravnouče.
3. HARDCORE MÓD: V 5., 7. a 9. generaci můžete adoptovat batole nebo dítě (ne mimino), ale musíte ho upravit v CAS, aby vypadalo zmutovaně (více u jednotlivých generací).
4. Událost

Tj. 4. generace spňuje body 1 a 2 - buď bude mít dítě s mimozemšťanem nebo bude mít dítě se simíkem z 1. generace, protože už nejsou příbuzní (podle hry).
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
soarka
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 227
Join date : 19. 02. 18
Location : Praha

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   25/03/18, 08:59 am

Ok dekuju Úsměv
Návrat nahoru Goto down
Kolikokoli
Zlatý simík stavitel
Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 441
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   25/03/18, 09:01 am

Není zač :)
V pravidlech by mělo být zmíněno vše, tak si je pozorně přečtěte. Jsou tam i ty výjimky, co a kdy můžete dokupovat a podobně. Ano, účelem je to co nejvíce ztížit :D.
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   

Návrat nahoru Goto down
 
Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze
Návrat nahoru 
Strana 1 z 6Jdi na stránku : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Fórum o The Sims :: Soutěže :: Výzva - Apokalypsa!-
Přejdi na: