Fórum o The Sims

Diskuzní fórum pro uživatele forum.thesims2.cz a ostatní fanoušky série The Sims.
 
PříjemPříjem  CalendarCalendar  FAQFAQ  HledatHledat  RegistraceRegistrace  Přihlášení  

Share | 
 

 Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze

Goto down 
Jdi na stránku : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AutorZpráva
Kolikokoli
Bronzový simík stavitel
Bronzový simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 386
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   02/04/18, 09:05 pm

@Hellohello napsal:
Ve skleníku může být jen 5 rostlin - hádám, že kdyby tam měl být ovocný strom (pokud se tam vůbec vejde), bude se počítat do limitu 5 rostlin? Takže třeba 2x rajčata, 2x jahody, 1x jabloň.
Ano

@Hellohello napsal:
V TS2 ale zřejmě takhle malý počet rostlin nebude stačit na uživení tolika simů. Jídlo v ledničce dojde při takovém počtu simů docela rychle. Pak může mít výhodu ten, kdo má datadisk, který umožňuje schovávání zbytků jídla do ledničky. Ale i tak to nejspíš nevyjde na moc dlouho. Když jsou zakázané objekty ke komunikaci, jak si můžeme objednat dovážku potravin (když dojde v TS2 jídlo, musí se objednat dovážka jídla - je k tomu potřeba telefon nebo počítač, přijede dodávka a přinesou jídlo v košíku k domu. Aby nikdo nevyšel ven, mohla bych třeba použít moveobjects on. Ale zase nesmíme mít telefon, tak si nejsem jista, jestli to můžeme udělat)?
Já mám v Buy Mode jídlo, které se dá koupit,třeba pizza, donuts, hamburgery, zmrzlina... s tím bych si mohla vystačit (bez vaření). A třeba po dosažení dospělosti u sima další generace koupit novou ledničku. Ale co hráči, kteří tuhle možnost nemají?

Týýjo, TS2 už jsem hodně dlouho nehrála, tohle musel být hrozný opruz Vysmátý . V tom případě klidně mějte víc rostlin (kolik se vejde).

@Hellohello napsal:
A co se týká cílů těch různých generací, tak nejspíš máme (hráči TS2/3)  ignorovat ty, které jdou v TS4 realizovat, ale nejdou v TS2 (TS3), že?
Např. ten generátor červích děr u 2. generace. Tím pádem bych asi využila ten náhradní cíl pro hardcore mode, tj. aspirace hudebního génia, což v TS2 není, ale možná by stačilo jen vylepšit kreativitu na maximum hraním na hudební nástroje?

Generátor červích děr je potřeba, aby se v TS4 dalo cestovat na jinou planetu. V TS2 tuším žádné jiné planety nejsou, takže není potřeba ani generátor. Ten cíl pro hardcore mod není náhradní, v hardcode modu se musí splnit oba cíle (ale generátor se postaví rovnou při stavbě bunkru, takže to vlastně ani není cíl). Bez generátoru by Simíci nemohli cestovat na jinou planetu a 3. generace by nemohla mít potomky, protože by byli v bunkru všichni příbuzní.

V TS2 tudíž slouží jako "mimozemské" místo nějaké dovolenkové místo. Jelikož teda nejsou hratelní mimozemšťani v Sims 2, tak můžete domů dovézt nějaké vlkodlaky a podobně. Nebo si vzít nějakého Simíka z toho dovolenkového místa, ale potom mu dát modrý/zelený/prostě takový nějaký skin a i zkusit ho nějak předělat, aby vypadal jako mimozemšťan.

Vzhledem k tomu, že k cestování je potřeba telefon, tak můžete v TS2 dát jeden telefon někde ke vstupu do bunkru, kterým si budete volat taxi pro cestování do dovolenkové oblasti ("jiná planeta") a do safe place ("komunitní bunkr").

@Hellohello napsal:
Jak by to potom bylo s bodováním na konci hry?
Dokončená aspirace - v TS2 má každý sim nějaký cíl (lifetime want), ale většina z nich není v bunkru realizovatelná (tady je jejich seznam: http://sims.wikia.com/wiki/Lifetime_want ).
Pak bych se ještě chtěla zeptat na bodování u těchhle 2 věcí
- Dokončená cílová aspirace
- Dokončená unikátní dovednost na maximum (v TS2 nejsou unikátní dovednosti, leda třeba rybaření, zahradničení, šití, výroba keramiky, hraček, nebo robotů - dalo by se tohle považovat za unikátní dovednost? Ale zase je k tomu potřeba některý z datadisků)

Bodování ještě promyslím. Celoživotní přání jsou u TS2 teda asi jedno. Hudební dovednost na max může sloužit v TS2 místo splnění aspirace Hudební génius v TS4.

Co se týče unikátní dovednosti - je to myšleno tak, jak píše Fidgety. Prostě dovednost, kterou Simík (účastnících se výzvy) splnil jako první. Tj. když ti jeden Simík splní na max. Vaření (a nikdo jiný před ním nevařil na max), tak se to boduje jako unikátní dovednost. Pokud jakýkoli jiný Simík zase splní Vaření na max, tak už se to boduje jenom jako normální splněná dovednost. Je to kvůli pošoupnutí, aby hráči zkoušeli hrát a maxovat různé dovednosti, a ne pořád dokola jenom malování a kutilství, jak je časté :D.

@Hellohello napsal:
Adopce - adoptovat dítě se v TS2 dá, ale myslím, že nejde nějak výrazně upravit jeho vzhled, aby vypadalo zmutovaně, alespoň dokud je dítě. U dospělých se pak dá použít stroj na úpravu obličeje. Dalo by se to obejít tím, že vytvoříme batole v CAS?

Ok, to by šlo. Přidat dítě nebo batole z CAS, aby vypadalo mimozemsky.

@Hellohello napsal:
btw. tady jsem našla radu, jak vytvořit v CAS hratelného mimozemšťana  
https://www.wikihow.com/Make-Alien-Sims-in-The-Sims-2
myslím, že jde jen u úpravu skinu.
Případně se dá sim změnit na některou z nadpřirozených stvoření (zombie, upír, vlkodlak, plantsim, čarodějnice, momozemšťan) pomocí tohoto obrazu: http://modthesims.info/d/283201
protože někdy není tak jednoduché se k nim ve hře dostat Úsměv obraz by mohl pomoct.

Tohle je asi ideální způsob, jak u TS2 výzvy přidat mimozemšťana.

@Hellohello napsal:
Už se na to moc těším Úsměv  díky moc za trpělivost při zodpovídání tolika dotazů. Líbí se mi, jak je to hezky promyšlené, muselo ti dát hodně práce to vše vymyslet  *BRAVO*
Já se těším na všechny vaše bunkry a příběhy :)

Kdyby cokoli nebylo dál jasné, tak se ptejte. Úsměv
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
Fidgety
Admin - Zlatý simík stavitel
Admin - Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 553
Join date : 10. 10. 17

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   02/04/18, 09:38 pm

Krásně se nám to rýsuje, máš to opravdu bezva vymyšlené  *BRAVO* Já už se tak těším, jen to konečně dostavět a šup na přežívání Chramst  
Koli, myslíš, že půjde vymyslet třeba nějaká hodnotící tabulka, nebo něco, na čem by se dal porovnávat i pokrok jednotlivých hráčů?

_________________
RODOKMEN k Historii jednoho rodu ---- MOJE BODOVÁNÍ k Výzvě Apokalypsa
Můj blog: Fidgety a její simíci ---- Moje FB stránka: FidgetySims
A něco úplně o něčem jiném, než jsou simíci: Háčkovaná a jiná (s)tvoření
Návrat nahoru Goto down
https://fidgetysims.blogspot.com/
Kolikokoli
Bronzový simík stavitel
Bronzový simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 386
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   02/04/18, 09:56 pm

Upravila jsem původní pravidla a přidala do nich všechna upřesnění. Jsou označena růžově, ať to jde dobře vidět. Pořádně si je přečtěte, kdyby něco dál nesedělo (hlavně pro TS2 a TS3), tak řekněte.

@Fidgety napsal:
Krásně se nám to rýsuje, máš to opravdu bezva vymyšlené  *BRAVO* Já už se tak těším, jen to konečně dostavět a šup na přežívání Chramst  
Koli, myslíš, že půjde vymyslet třeba nějaká hodnotící tabulka, nebo něco, na čem by se dal porovnávat i pokrok jednotlivých hráčů?

Taky se těším :D.
Nad tabulkou uvažuji, zatím přemýšlím, jak nejlépe ji udělat.

Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
Kajinka96
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 16
Join date : 04. 04. 18
Location : Praha; Libchavy

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   04/04/18, 12:26 pm

Upřímně mi v těch pravidlech nesedí u toho bodování, že si máš odečítat body za mrtvé simíky, kteří ti zemřeli přirozenou smrtí, vzhledem k tomu, že hned v první generaci máš 4 simíky, to už je -20 bodů, aniž by se třeba ani jeden z nich nakazil a je jasné že ti v každé generaci simíci zemřou když jich máš mít tolik :D Možná by bylo lepší to ještě přeformulovat tak, že si odečteš body jen za ty nakažené, stejně jako za ty nakažené adoptované děti. Přeci když se bude někdo opravdu snažit aby se žádný simík nenakazil a opravdu se mu to povede, je blbost aby platil bodama za to, že mu někdo umřel na stáří, přirozenou smrtí. Jen tak na zváženou :)
Návrat nahoru Goto down
https://www.facebook.com/Kajinka96Tvorba/
Fidgety
Admin - Zlatý simík stavitel
Admin - Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 553
Join date : 10. 10. 17

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   04/04/18, 12:37 pm

Kajinko, vítej na fóru Mrkající a díky za přípomínku. Musím souhlasit, že je to trochu nejasné. Koli, smrt stářím by se penalizovat neměla, ne? Jen když někdo umře vyčerpáním, nebo hlady, nebo třeba uhoří, to bych ještě brala, to se dá ovlivnit, ale tomu stáří se simík nevyhne... Nevím

Edit 12:55:44 - Tak teď jsem si všimla, že se to řešilo na modthesims - http://modthesims.info/t/607325. Že to platí pro všechny, aby se zabránilo nadměrnému tvoření potomků v generaci, pokud chápu dobře. Aha A tam teda máš ještě ty zmutované odděleně, že?  Že musí opustit domácnost a je za ně dokonce -10b.?

_________________
RODOKMEN k Historii jednoho rodu ---- MOJE BODOVÁNÍ k Výzvě Apokalypsa
Můj blog: Fidgety a její simíci ---- Moje FB stránka: FidgetySims
A něco úplně o něčem jiném, než jsou simíci: Háčkovaná a jiná (s)tvoření
Návrat nahoru Goto down
https://fidgetysims.blogspot.com/
Kolikokoli
Bronzový simík stavitel
Bronzový simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 386
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   04/04/18, 01:16 pm

Ano, je to kvůli tomu, aby se zabránilo nadměrnému tvoření potomků + to "donutí" pilovat dovednosti. Vždyť stačí, aby Simík měl nějakou dovednost na maximum a už je na "nule". Plus dostane body už jenom za to, že dospěje.
I když možná dám větší postih za zmutované simíky.
Blbé je, že úplně nevím, jak se vypořádat s plozením potomků u první generace, protože v TS3 a možná i TS2 jde ovlivnit pohlaví potomků nějakým ovocem či co, ale v TS4 se občas stane, že se v jedné genaraci rodí jenom holky nebo jenom kluci :D.

Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
Fidgety
Admin - Zlatý simík stavitel
Admin - Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 553
Join date : 10. 10. 17

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   04/04/18, 01:28 pm

Ale v TS4 by to mělo jít taky:
- Jahody a popová hudba (jedno či druhé, případně oboje) přejí holčičkám.
- Po mrkvi a alternativní hudbě se zase rodí více kluků.
Mrkev bývá v základním balíčku semínek, ty jahody teda asi ne, a rádio vlastně taky na začátku nemají... Ale tak aspoň ta mrkev, no Vysmátý  Anebo teda povolit třeba u třetího potomka použít MCCC (první dva nechat náhodě a pokud budou stejného pohlaví, tak třetího změnit přes mod).
Já se spíš děsím mého dvojčecího prokletí, že budu mít přesimíkováno z toho důvodu  Zmatený

_________________
RODOKMEN k Historii jednoho rodu ---- MOJE BODOVÁNÍ k Výzvě Apokalypsa
Můj blog: Fidgety a její simíci ---- Moje FB stránka: FidgetySims
A něco úplně o něčem jiném, než jsou simíci: Háčkovaná a jiná (s)tvoření
Návrat nahoru Goto down
https://fidgetysims.blogspot.com/
Kolikokoli
Bronzový simík stavitel
Bronzový simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 386
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   04/04/18, 03:09 pm

Hustýýý, to jsem vůbec nevěděla :o.

Ano, přemýšlela jsem, že když by se narodilo třetí dítě (jen v první generaci) stejného pohlaví, tak se mu může změnit pohlaví. Není třeba mod, stačí cheat testingcheats on a následně cas.fulleditmode on

Co říkáte na TAKOVOU tabulku bodování? :)
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
Kajinka96
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 16
Join date : 04. 04. 18
Location : Praha; Libchavy

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   04/04/18, 03:28 pm

Tabulka vypadá dobře, a k tomu přehršel plození simíků, já třeba vždy dělám rodině max dvě děti, když nepočítám 100baby challenge nebo příběh, většinou jenom jedno, proto mi to přišlo nefér odečítat body za všechny úmrtí, když ta stářím je prostě přirozená a není nijak ovlivnitelná.
Návrat nahoru Goto down
https://www.facebook.com/Kajinka96Tvorba/
Kolikokoli
Bronzový simík stavitel
Bronzový simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 386
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   04/04/18, 03:57 pm

Není to nefér, prostě budeš mít mínusové body za Simíky, kteří umřeli, ale motivuje to, abys a) neměla milion simíků, b) preferovala jejich přirozenou smrt před mutanty. Stejně těch bodů budete mít přes tisíc. A jak říkám - to mínus za úmrtí se vynuluje tím, když se o Simíka budete hezky starat - když dospěje, když bude mít dovednosti, aspirace atd. Musí tam být i nějaké negativní hodnocení, když s tím Simíkem vlastně nebudeš nic dělat :D. Navíc to není nefér, když to platí pro všechny. A je velká šance, že s opuštěním bunkru budou naživu ještě tak 3 generace.

Ale zatím to budeme jenom sepisovat, uvidí se asi časem, jestli se to bodování nějak nezmění. Nechci aby z toho byla nějaká soutěž, kdy si všichni jdou po krku. Spíš jenom taková zábava a body nebo tak jenom jako případná další motivace.
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
Hellohello
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 448
Join date : 21. 11. 17
Location : Ostrava

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   04/04/18, 06:23 pm

V TS2 nejde ovlivnit pohlaví dítěte ovocem, ale existuje na to jeden trik - před porodem uložit hru a počkat na narození miminka a pokud nám nesedí pohlaví, jediná možnost je neuložit hru, vrátit se do sousedství a načíst rodinu znovu a znovu si počkat na porod.
Možná existuje i nějaký hack, ale o tom nevím :)
Tabulka vypadá zajímavě, líbí se mi! Připomíná mi hromadu italských vlajek Vysmátý

Musíme se rozhodnout hned na začátku hry, jestli chceme normální nebo hardcore mode? Nebo se třeba můžu rozhodnout až ke konci normálního módu?
Návrat nahoru Goto down
http://www.modthesims.info/member.php?u=1113201
Ludmila
Mistr soutěží
Mistr soutěží
avatar

Poèet pøíspìvkù : 530
Join date : 10. 11. 17
Location : poblíž Olomouce

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   04/04/18, 07:56 pm

Tý jo, ta tabulka musela dát hodně práce, taky se mi líbí, i to barevné provedení ! Co se týče potomků v TS2, je to tak, jak píše Hellohello, jen na starém fóru se psalo o nějakém koláči na spáchání dvojčat či co, už si to přesně nepamatuji.

A to rozhodnutí ohledně normálního a hadrcore modu by mě taky zajímalo, zda se můžu rozhodnout až podle rozjetí challenge *SORRY*
Návrat nahoru Goto down
Online
Fidgety
Admin - Zlatý simík stavitel
Admin - Zlatý simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 553
Join date : 10. 10. 17

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   04/04/18, 08:12 pm

Tak vzhledem k tomu, že už v druhé generaci jsou pro hardcore mod speciální cíle, tak pokud je člověk neplní už průběžně, těžko to pak později jde "přepnout", ne? Nevím
A tabulka se mi taky líbí, nějakou podobnou jsem měla v hlavě i pro mou výzvu samotnou - jen místo hráčů by byly jména simíků, abych udržela přehled, co kdo splnil Mrkající
Tak teď už jen otestovat bunkr, jestli nikde nic nezavazí a vše funguje, a já můžu jít na to Pohoda

Edit 21:55:24 :
@Fidgety napsal:
Ale v TS4 by to mělo jít taky:
- Jahody a popová hudba (jedno či druhé, případně oboje) přejí holčičkám.
- Po mrkvi a alternativní hudbě se zase rodí více kluků.
Mrkev bývá v základním balíčku semínek, ty jahody teda asi ne, a rádio vlastně taky na začátku nemají... Ale tak aspoň ta mrkev, no Vysmátý  Anebo teda povolit třeba u třetího potomka použít MCCC (první dva nechat náhodě a pokud budou stejného pohlaví, tak třetího změnit přes mod).
Já se spíš děsím mého dvojčecího prokletí, že budu mít přesimíkováno z toho důvodu  Zmatený

Takže testování ukázalo, že i jahody mohou být v základním balíčku ovoce. A pak plno dalších věcí, jakože stromy chtějí mít aspoň střední výšku stropu (a tu já tak nerada Plačící )

_________________
RODOKMEN k Historii jednoho rodu ---- MOJE BODOVÁNÍ k Výzvě Apokalypsa
Můj blog: Fidgety a její simíci ---- Moje FB stránka: FidgetySims
A něco úplně o něčem jiném, než jsou simíci: Háčkovaná a jiná (s)tvoření
Návrat nahoru Goto down
https://fidgetysims.blogspot.com/
Hellohello
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 448
Join date : 21. 11. 17
Location : Ostrava

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   05/04/18, 05:16 am


Vlastně teď jsem si uvědomila, že se musí člověk asi stejně rozhodnout hned na začátku - třeba i kvůli objevu té tajné místnosti s TV a rádiem, atd.

Přesně tak, to by šlo, jen pokud člověk plní oba ty cíle. Jenže v TS2 některé z nich splnit nepůjdou, třeba ten generátor červích děr (2.generace) nebo plnění 2 aspirací (4.+6.generace).
Kolikokoli nahoře vymyslela náhradní způsob pro TS2 pro Hudebního génia - kreativitu na maximum.
Přemýšlím, jak to udělat v TS2, ať taky máme nějaký cíl.
Protože splnění aspirace je nemyslitelné (třeba mít 10 potomků, na to není bunkr stavěný :) nebo odchovat 20 koťátek nebo štěnat, případně vydělat 100 000 - to zase platí jenom pro práci), možná by šlo využít získávání odznaků (šití, keramika, zahradničení, výroba hraček, robotů, aranžování květin)? Ale zase jen pro ty, kdo mají Open for Business, Seasons nebo Freetime. http://sims.wikia.com/wiki/Talent_badge
Případně můžeme využít zase plnění nějakých dovedností na maximum. Seznam dovedností: Cooking, Mechanical, Charisma, Body, Logic, Creativity, Cleaning.

Pak ještě něco místo toho generátoru a bylo by to komplet :)
Návrat nahoru Goto down
http://www.modthesims.info/member.php?u=1113201
Kolikokoli
Bronzový simík stavitel
Bronzový simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 386
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   05/04/18, 08:36 am

Já myslím, že můžete klidně zkusit jet ten hardcore mod, protože první dvě generace tam zas tak rozdíl není - vlastně u hardcore modu jenom navíc plníte tu hudební aspiraci, což není zas tak omezující. Jakmile vyroste třetí generace, tak myslím už bude každý vědět, jestli chce jít cestou hardcore modu nebo normálního modu. Takhle to teda zatím ělám já Vysmátý
@Hellohello napsal:

Vlastně teď jsem si uvědomila, že se musí člověk asi stejně rozhodnout hned na začátku - třeba i kvůli objevu té tajné místnosti s TV a rádiem, atd.

Přesně tak, to by šlo, jen pokud člověk plní oba ty cíle. Jenže v TS2 některé z nich splnit nepůjdou, třeba ten generátor červích děr (2.generace) nebo plnění 2 aspirací (4.+6.generace).
Kolikokoli nahoře vymyslela náhradní způsob pro TS2 pro Hudebního génia -  kreativitu na maximum.
Přemýšlím, jak to udělat v TS2, ať taky máme nějaký cíl.
Protože splnění aspirace je nemyslitelné (třeba mít 10 potomků, na to není bunkr stavěný :) nebo odchovat 20 koťátek nebo štěnat, případně vydělat 100 000 - to zase platí jenom pro práci), možná by šlo využít získávání odznaků (šití, keramika, zahradničení, výroba hraček, robotů, aranžování květin)? Ale zase jen pro ty, kdo mají Open for Business, Seasons nebo Freetime. http://sims.wikia.com/wiki/Talent_badge
Případně můžeme využít zase plnění nějakých dovedností na maximum. Seznam dovedností: Cooking, Mechanical, Charisma, Body, Logic, Creativity, Cleaning.

Pak ještě něco místo toho generátoru a bylo by to komplet :)
Ten generátor není úplně tak cíl, je to tam, aby ho lidi nezapomněli koupit. Generátor se koupí jako objekt vlastně hned při stavbě bunkru :). Takže pro druhou generaci je jenom jeden cíl, a to ta aspirace Hudebního génia. Kterou můžete splnit, pokud chcete dělat hardcore mod nebo pokud ještě nevíte, jaký mod budete dělat.

Na všechny ty body, by měly být náhradní cíle pro TS2, jsou tam rozepsané. Hudební genius => kreativita na max, Superrodič => Kamarádit se s 20 simíky (nebo mimozemšťany), Šachová legenda => logika na max.

Místo generátoru vlastně máte ten telefon - prostě prostředek, který koupíte při stavbě bunkru, abyste mohli cestovat za mimozemšťanama.
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
Hellohello
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 448
Join date : 21. 11. 17
Location : Ostrava

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   06/04/18, 03:34 am

Jé, Kolikokoli, mockrát děkuju za rozepsání všech těch bodů v pravidlech i za odpověď tady - muselo ti to dát moc práce! Už jsem si to vytiskla znova Úsměv
Návrat nahoru Goto down
http://www.modthesims.info/member.php?u=1113201
soarka
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 217
Join date : 19. 02. 18
Location : Praha

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   06/04/18, 05:15 pm

Já nemůžu žádnou tabulku najít, nebo co růžově vyznačené, začínám se ztrácet Aha Můžete mě na ty dvě věci nějak odkázat, prosím?
Návrat nahoru Goto down
soarka
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 217
Join date : 19. 02. 18
Location : Praha

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   06/04/18, 06:15 pm

A jeste dotaz - da se v TS2 postavit neco v podzemi bez zakladny? Bude vadit kdyz bunkr bude trcet na vysku zakladni desky nad zemi? Jinak nevim jak to postavit aby koukala jen vstupni mala chodba Smutný
Návrat nahoru Goto down
Kolikokoli
Bronzový simík stavitel
Bronzový simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 386
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   06/04/18, 06:19 pm

@soarka napsal:
A jeste dotaz - da se v TS2 postavit neco v podzemi bez zakladny? Bude vadit kdyz bunkr bude trcet na vysku zakladni desky nad zemi? Jinak nevim jak to postavit aby koukala jen vstupni mala chodba Smutný
Tak ta vstupní chodba nemusí být malá, můžeš klidně na celém pozemku postavit v nadzemí nějakou jakože opuštěnou továrnu nebo dům, a ten bunkr samotný pak stavět pod tím :).

Růžově označené změny jsou v prvním příspěvku v tomto vláknu (tj. na první straně).

Tabulka je TADY.
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
DeiDii
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 26
Join date : 18. 01. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   06/04/18, 08:20 pm

Ahojky,
v první řadě mi ta výzva přijde suprová Vysmátý a chtěla bych jí natáčet Pohoda ale nějak mi nejsou jasná pravidla Vysmátý budu ji hrát s TS3

Můžete mi prosím pravidla objasnit, jestli to chápu správně? Vysmátý
1. postavím si bunkr: jakkoli velký, jakkoli drahý, můžou tam být jakékoli věci (i ty nejdražší), mimo těch zakázaných
2. co je to to "Safe place" ? Vysmátý postavím jiný bunk, jako komunitní pozemek, kam můžu chodit? Ale abych se na něj dostala, tak přeci musím jít ven, to se nenakazím? Vysmátý ten pozemek bude ve městě kde bydlím? co tam všechno může být?
3. město v budoucnosti - tam se můžu pohybovat volně? jak dlouho tam můžu zůstat? nebylo by dobré to omezit třeba max na 7 dní?
4. v pravidlech je pěstování rostlin kolik chci, ale v diskuzi se mluví jen o 5, jak to tedy je?
5. stroj času si koupím před nastěhováním rodiny, nebo ho musím vynalézt pomocí dovednosti vynalézání?
6. proč můžu mít požární alarm pouze v TS4?
8. Můžu mít alarm proti zlodějům? co když ke mně přijde zloděj? nenakazí mi ostatní simíky?
9. můžu mít dětský tablet (týká se TS4), tablet v TS3 mít nemůžu?
10. takže můžu mít 6 míst na spaní + postýlku pro mimino? kolik můžu mít těch postýlek?
11. lavička a gauč se počítá jako místo na spaní?
12. nechala bych měnit barvu zdi, ale je divné měnit podlahu a třeba kachličky v koupelně : Vysmátý
13. základní pravidla bod 4 - nemělo by tam být "můžete  opustit kryt" ?
14. nesmíte si udělat dítě s někým, kdo nežije v bunkru - takže si někoho z budoucnosti musím nejdřív nastěhovat a pak můžou mít děti? Vysmátý
15. když se seznámím s někým v budoucnosti, můžu mu telefonovat?
16. když si koupím za body celoživotního štěstí postel, musím nějakou jinou smazat?
17. můžu mít v bunkru teleportační stanici (taková ta anglická budka) na cestování na "Safe place" ?
18. můžu si koupit kostislavu?
19. jeden záchod mi pro 8 simíků přijde málo, jedna sprcha ještě jde, ale ten záchod Vysmátý
20. může mít bunkr více podzemních podlaží? může tam být bazén, výřivka?
21. v druhé generaci je cíl mít stroj času (viz můj bod 5)
22. v duhé generaci při hodu kostkou - v TS3 nejsou žádné vlastnosti pozemku (stejně jako v TS2) - co se tedy bude dít při hodu kostkou?
23. třetí generace - objevili jste tajnou místnost, můžete koupit televizi a rádio -  co kdyby mohli začít používat speciální místnost, která byla doteď mimo hru, ve které by byla televize, křesla (aby nebyla další pohovka (tudíž místo na spaní) a rádio - prostě by opravdu objevili místnost (a aby tam simíci nemohli samovolně chodit dříve, tak by se nastavil zámek dveří)
24. cíl: mít v rodině potomka mimozemšťana - jako mimozemšťan se bere kdo? jako fakt mimozemšťan? v TS3 je malá šance na únos mimozemšťanem a že přijde k nám domů... nebo se mimozemšťan bere jako simík z budoucnosti?
25. generace 4 - v TS3 nelze mít u jednoho simíka 2 celoživotní přání, po splnění mu už jiné vybrat nejde
26. nechápu ty cíle... ty cíle tedy přibývají, nebo je musíme mít splněné už v té době dosažení věku?
27. musí mít simíci nejdříve svatbu než budou mít dítě, nebo stačí, že spolu bydlí?
28. šestá generace - to samé jako můj bod 25
29. osmá generace - pokud nemám zvíře a nechci nebo nemůžu adoptovat, tak se nic neděje... nebylo by lepší, kdyby se něco dělo?
30. v páté generaci bych po hodem kostkou a když padne "1" dala místo prohry, že musí pokračovat do 10. generace, i když to neměli v plánu

tak tohle by mělo být zatím asi všechno Vysmátý snad je to napsané srozumitelně Vysmátý
Návrat nahoru Goto down
https://www.youtube.com/channel/UC-bCMEjsXEO4mSGklOlFEWA?view_as
soarka
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 217
Join date : 19. 02. 18
Location : Praha

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   06/04/18, 08:43 pm

Dekuju za informace Kolikokoli Úsměv
Návrat nahoru Goto down
Kolikokoli
Bronzový simík stavitel
Bronzový simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 386
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   06/04/18, 09:05 pm

Ahoj, pokusím se odpovědět na vše :D.
@DeiDii napsal:
1. postavím si bunkr: jakkoli velký, jakkoli drahý, můžou tam být jakékoli věci (i ty nejdražší), mimo těch zakázaných
Ano
@DeiDii napsal:
2. co je to to "Safe place" ?  Vysmátý  postavím jiný bunk, jako komunitní pozemek, kam můžu chodit? Ale abych se na něj dostala, tak přeci musím jít ven, to se nenakazím?  Vysmátý  ten pozemek bude ve městě kde bydlím? co tam všechno může být?
V TS3 ten pozemek postav přímo naproti bunkru, ať nemusí Simové cestovat přes celé město. Ano, komunitní pozemek, bunkr nebo třeba obrovský "skleník", může tam být úplně všechno, co chceš. Ale prosím nedávejte tam 50 spawnů na všechny druhy kytek, kamenů atd. :D.
@DeiDii napsal:
3. město v budoucnosti - tam se můžu pohybovat volně? jak dlouho tam můžu zůstat? nebylo by dobré to omezit třeba max na 7 dní?
Můžeš tam být jak dlouho chceš, můžeš tam dělat co chceš. Akorát pamatuj, že musíš furt plodit potomky a starat se o další generace :D
@DeiDii napsal:
4. v pravidlech je pěstování rostlin kolik chci, ale v diskuzi se mluví jen o 5, jak to tedy je?
Původně bylo 5, ale bylo to spíše omezení na počty květináčů v TS4, nakonec jsme to pravidlo pěti zrušili
@DeiDii napsal:
5. stroj času si koupím před nastěhováním rodiny, nebo ho musím vynalézt pomocí dovednosti vynalézání?
Jak jen budeš chtít, klidně ho můžeš koupit při stavbě bunkru.
@DeiDii napsal:
6. proč můžu mít požární alarm pouze v TS4?
Protože v TS4 nejsou hasiči. Tak aby ti tam nepřijeli, když bude hořet. V TS4 ten alarm vlastně jenom pípá, jinak nemá žádnou funkci asi.
@DeiDii napsal:
8. Můžu mít alarm proti zlodějům? co když ke mně přijde zloděj? nenakazí mi ostatní simíky?
Alarm proti zlodějům.. hm.. když bude zloděj, tak přijedou policajti. Ale můžeš ho tam asi dát a nekomunikovat s nimi. To je asi taková výjimečná situace. Kdyby ti něco vzali, tak si ten předmět klidně kup znova.
@DeiDii napsal:
9. můžu mít dětský tablet (týká se TS4), tablet v TS3 mít nemůžu?
Pouze dětský tablet v TS4. Nepřipojuje se nikam externě, ale slouží pro učení dovedností pro batolata (asi jako staré dobré kostičky nebo jiné hračky).
@DeiDii napsal:
10. takže můžu mít 6 míst na spaní + postýlku pro mimino? kolik můžu mít těch postýlek?
Ano, postýlek kolik chceš, ale nesmíš je přistavovat nebo prodávat, jenom v souladu s tím pravidlem č. 5 v sekci základní pravidla.
@DeiDii napsal:
11. lavička a gauč se počítá jako místo na spaní?
Ne
@DeiDii napsal:
12. nechala bych měnit barvu zdi, ale je divné měnit podlahu a třeba kachličky v koupelně : Vysmátý
Noo, zase nechci být moc přísná :D. Dejme tomu, že je v každém bunkru sklad s všelijakou barvou a kachličkami a tak :D.
@DeiDii napsal:
13. základní pravidla bod 4 - nemělo by tam být "můžete  opustit kryt" ?
Je to myšleno tak, že "nemůžete opustit kryt... můžete ho opustit jen v těchto případech"
@DeiDii napsal:
14. nesmíte si udělat dítě s někým, kdo nežije v bunkru - takže si někoho z budoucnosti musím nejdřív nastěhovat a pak můžou mít děti?  Vysmátý
Ano, jediný případ, kdy si nemusíš partnera k sobě stěhovat je událost u 5. generace, když hodíš šestku
@DeiDii napsal:
15. když se seznámím s někým v budoucnosti, můžu mu telefonovat?
Zakázala bych to, protože to znevýhodňuje hráče TS2 (nemají mobily), ale vadit to až tak nebude. Postih za to není.
@DeiDii napsal:
16. když si koupím za body celoživotního štěstí postel, musím nějakou jinou smazat?
Nemusíš. Jediné věci, které si nesmíš z celoživotního štěstí kupovat jsou ty, co ovlivňují věk simíka (nesmrtelnost, mládí...). Toto neplatí pro zvířata (můžeš si udělat nesmrtelné zvíře)
@DeiDii napsal:
17. můžu mít v bunkru teleportační stanici (taková ta anglická budka) na cestování na "Safe place" ?
Vidíš, to je super nápad. Kup ji při stavbě bunkru, ale pamatuj, že použít ji můžeš až v 3. (respektive v 5.) generaci
@DeiDii napsal:
18. můžu si koupit kostislavu?
Ne, byla by to moc velká výhoda
@DeiDii napsal:
19. jeden záchod mi pro 8 simíků přijde málo, jedna sprcha ještě jde, ale ten záchod  Vysmátý
Bude boj :D
@DeiDii napsal:
20. může mít bunkr více podzemních podlaží? může tam být bazén, výřivka?
Jasně :)
@DeiDii napsal:
21. v druhé generaci je cíl mít stroj času (viz můj bod 5)
Musím to smazat :D. Je to tam jenom jako připomínka, že ho potřebujete pro cestování. Prostě tím, že ho postavíš při stavbě bunkru, tak jsi ten cíl splnila :)
@DeiDii napsal:
22. v duhé generaci při hodu kostkou - v TS3 nejsou žádné vlastnosti pozemku (stejně jako v TS2) - co se tedy bude dít při hodu kostkou?
Neděje se nic, asi, pokud něco ještě nevymyslím :)
@DeiDii napsal:
23. třetí generace - objevili jste tajnou místnost, můžete koupit televizi a rádio -  co kdyby mohli začít používat speciální místnost, která byla doteď mimo hru, ve které by byla televize, křesla (aby nebyla další pohovka (tudíž místo na spaní) a rádio - prostě by opravdu objevili místnost (a aby tam simíci nemohli samovolně chodit dříve, tak by se nastavil zámek dveří)
Můžeš to udělat i takto, pokud chceš :)
@DeiDii napsal:
24. cíl: mít v rodině potomka mimozemšťana - jako mimozemšťan se bere kdo? jako fakt mimozemšťan? v TS3 je malá šance na únos mimozemšťanem a že přijde k nám domů... nebo se mimozemšťan bere jako simík z budoucnosti?
Mimozemšťanem se myslí mimozemšťan z TS4, ano, v TS3 jsou to simíci z budoucnosti, v TS2 simíci z té dovolenkové oblasti. Byla bych ráda, kdyby to byli fakt mimozemšťani a upravili jste je v CAS, aby vypadali víc mimozemsky. Ale prostě tím mimozemšťanem v bodování se myslí simík, který se nenarodil v bunkru, ale nastěhoval se tam.
@DeiDii napsal:
25. generace 4 - v TS3 nelze mít u jednoho simíka 2 celoživotní přání, po splnění mu už jiné vybrat nejde
Aha, tak v tom případě musí 2 simíci z té generace splnit celoživotní přání
@DeiDii napsal:
26. nechápu ty cíle... ty cíle tedy přibývají, nebo je musíme mít splněné už v té době dosažení věku?
Cíle musí být splněny mezi narozením prvního simíka té dané generace a smrtí posledního simíka té dané generace
@DeiDii napsal:
27. musí mít simíci nejdříve svatbu než budou mít dítě, nebo stačí, že spolu bydlí?
Stačí, že spolu bydlí, příjmení jim můžeš měnit jak chceš, i dítěti
@DeiDii napsal:
28. šestá generace - to samé jako můj bod 25
Opět tedy, 2 simíci z té generace musí splnit své celoživotní přání
@DeiDii napsal:
29. osmá generace - pokud nemám zvíře a nechci nebo nemůžu adoptovat, tak se nic neděje... nebylo by lepší, kdyby se něco dělo?
Asi prostě se nic dít nebude. Nebo si můžeš pořídit malé zvíře (křečka a tak :D)
@DeiDii napsal:
30. v páté generaci bych po hodem kostkou a když padne "1" dala místo prohry, že musí pokračovat do 10. generace, i když to neměli v plánu
Neměli by splněné cíle, které do té doby měli mít splněné. Ale asi to udělám tak, že za nespněný cíl bude jenom postih a může se tedy pokračovat po hodu 1 dál, akorát pak budou ty postihy, no.

Tak snad tady mám všechno :D
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
DeiDii
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 26
Join date : 18. 01. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   06/04/18, 09:30 pm

super, díky za objasnění  Vysmátý

1. ještě mě napadlo... tím strojem času myslíš stroj času nebo portál, díky kterému můžeš cestovat do budoucnosti?  Vysmátý  jelikož stroj času v TS3 vysloveně význam nemá  Vysmátý

2. takže když na začátku udělám místnost, kde bude třeba 5 postýlek pro mimina a zároveň budou mít 6 jednolůžkových postelí, gauč a lavičku, tak je to v souladu s pravidly?  Vysmátý  a zároveň si můžu díky celoživotním odměnám koupit za celoživotní body další dvoulůžkovou postel?  Vysmátý

3. ještě k těm cílům a generaci  Vysmátý   třeba třetí generace, cíl potomek mimozemšťana - když se mi třetí generace narodí potomek mimozemšťana, tak už je ten cíl splněný?  Vysmátý  a pokud se mi nenarodí jako potomek mimozemšťana, musí se nějaký potomek mimozemšťana narodit, dřív než simík 3. generace umře Vysmátý

4. a  teď jsem si ještě vzpomněla, někdo přede mnou se ptal na jídlo... v TS3 také jde uvařit jídlo, na které nemá suroviny a odečtou se jim peníze... to tedy nejde? musí to mít u sebe? a v TS3 je možnost rychlé jídlo, na které nepotřebuješ peníze ani suroviny, to lze používat? Vysmátý

5. a ti 4 základní simíci, musí být vytvořeni jako spolubydlící, nebo spolu už můžou chodit či být manželé? : Vysmátý
Návrat nahoru Goto down
https://www.youtube.com/channel/UC-bCMEjsXEO4mSGklOlFEWA?view_as
Kolikokoli
Bronzový simík stavitel
Bronzový simík stavitel
avatar

Poèet pøíspìvkù : 386
Join date : 04. 03. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   06/04/18, 09:35 pm

@DeiDii napsal:
super, díky za objasnění  Vysmátý

1. ještě mě napadlo... tím strojem času myslíš stroj času nebo portál, díky kterému můžeš cestovat do budoucnosti?  Vysmátý  jelikož stroj času v TS3 vysloveně význam nemá  Vysmátý

2. takže když na začátku udělám místnost, kde bude třeba 5 postýlek pro mimina a zároveň budou mít 6 jednolůžkových postelí, gauč a lavičku, tak je to v souladu s pravidly?  Vysmátý  a zároveň si můžu díky celoživotním odměnám koupit za celoživotní body další dvoulůžkovou postel?  Vysmátý

3. ještě k těm cílům a generaci  Vysmátý   třeba třetí generace, cíl potomek mimozemšťana - když se mi třetí generace narodí potomek mimozemšťana, tak už je ten cíl splněný?  Vysmátý  a pokud se mi nenarodí jako potomek mimozemšťana, musí se nějaký potomek mimozemšťana narodit, dřív než simík 3. generace umře Vysmátý

4. a  teď jsem si ještě vzpomněla, někdo přede mnou se ptal na jídlo... v TS3 také jde uvařit jídlo, na které nemá suroviny a odečtou se jim peníze... to tedy nejde? musí to mít u sebe? a v TS3 je možnost rychlé jídlo, na které nepotřebuješ peníze ani suroviny, to lze používat? Vysmátý
Nemáš zač :D
1. aha, jo, tak prostě ta věc, kterou se dostaneš do budoucnosti :D
2. Asi jo, ale proč by měl někdo 5 postýlek pro miminka? :D
3. První generace = 4 lidi, druhá generace = potomci dětí těch 4 lidí, kteří budou mít děti mezi sebou, třetí generace = všichni jsou příbuzní, musí si vzít mimozemšťana a mít s ním dítě
4. Nemusí ho mít u sebe. Tohle je úplně jinak v každé hře, takže prostě, jíst můžeš co chceš :D (ale ne dovážka)
5. Je to v pravidlech - nepříbuzní Simíci. Manželství je příbuznost... před právem :D. Ani přítel/přítelkyně. Prostě vztah spolubydlící.
Návrat nahoru Goto down
http://simkiim.tumblr.com
DeiDii
Simpařan
Simpařan
avatar

Poèet pøíspìvkù : 26
Join date : 18. 01. 18

PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   06/04/18, 09:47 pm

tak s tou postýlkou je to teoreticky, jestli to dobře chápu Vysmátý

a uvedla bych teda do pravidel, že musí mít vztah mezi sebou jen spolubydlící Vysmátý
a ještě změň v pravidlech  stroj času za portál do budoucnosti Vysmátý

a znovu díky :D kdyby mě něco napadlo, tak ještě určitě písnu Vysmátý
Návrat nahoru Goto down
https://www.youtube.com/channel/UC-bCMEjsXEO4mSGklOlFEWA?view_as
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze   

Návrat nahoru Goto down
 
Výzva - Apokalypsa! (Bunkr) - Pravidla a diskuze
Návrat nahoru 
Strana 3 z 6Jdi na stránku : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Fórum o The Sims :: Soutěže :: Výzva - Apokalypsa!-
Přejdi na: